tiistai 13. marraskuuta 2012

Helle mun sisällä

Otsikko viittaa lähinnä siihen, että pääsin nauttimaan viime keskiviikkona +38 asteen lämpötiloista ja tämän onnen kertoi kuumemittari. Noh, tieto ei kauheesti mua auttanut, kun olin kerennyt sinä päivänä jo ajamaan ajotunnit ja riehumaan enkunjutun kuvauksissa. Millonkohan oon viimeks tehny kuperkeikkoja? En muista eikä ois kyllä kannattanut. Lisäksi Kertsi soitti meille kahelle teoriakoepäivän torstaiksi, joten ilta meni sit iha mallikkaasti. Ensin nukut kolme tuntia, sitten hakkaat netissä vähän oikeinväärinoikein kuvia ja sit nukut taas ja toistat tämän saman kunnes simahat niin, että herätyskello herättää seuraavan kerran.
Teoriakoe oli sit aamulla kello 9 ja läpi meni, aika just ja just, mut sitä ei lasketa! Kuume jäi keskiviikon muisteluihin ja torstaina kaahailtiin sitten jo lisää Bemarilla.

Kertullakin kävin samaisen torstain iltana kaahailemassa Keskuksella, kun Tiina oli pitämässä tunteja! Oi tätä ilon päivää. Kerttu oli hieno. Minä tyksin. Edellisenä maanantaina menin koulua Cassulla ja joo, olihan se aika vekkulia olla tunnin aiheen innoittajana. Mä vaan en huomaa et mulla olis kantapäät mitenkään liian alhaalla. :( Reenattiin kuitenkin sitä jalustimen ja jalan paikkaa ja sitte pisteltii menee jalkahalvaantuneina eteenpäin. Juu. Lisäks Nuorisoklubissa reenailtiin taluttamista ja sitä miten hepan pitäisi ihmistä väistää. Mun käsipuolessa ollut herra oli mainio esimerkki hyvän koulutuksen saaneesta yksilöstä. Oispa kaikki hepat samanlaisia!

Viikonlopun tunnin Mennalassa menin Mikolla ja se oli ihan ok. Nyt maanantaina en ollut Keskuksella tunnilla tän mun kauheen yskän takia. Kummasti skippaan aina nää estetunnit täällä, mut jostain syystä se ei haittaa mua yhtään. Mennalassa on paljon kivempi hypätä.

Perjantaina 9. pvä tulin Emman kyydillä Jyväskylään ja käytii ilmasilla kahveilla Eris meidän mukana. Coffee Housessa namnam oli ihanata. Sinä iltana sit ehdin kans eksyyn Jyväskylään, mutta sitten löysin kävelykadun ja helpotuin kamalasti.

we ♥ it

Mulla on muute inssi huomenna...

Eikä mulla oo vieläkään lippua SHM:aan. :'( Kuka lähtis mun mukaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti