lauantai 3. marraskuuta 2012

Vielä kerran

Elämä ei ole vain yhtä juhlaa, se on myös ruusuilla tanssimista. Päräytin tostaina bussilla kotia ja perjantaina kävin juttelemassa mukavia pankissa, kun nyt täytin 18. Sain ilmasen leffalipun, joten oli ihan kannattava reissu.
Jani tuli sit illalla hakemaan mut kotoa. Ajeltiin popitellen Rautalammille, josta jatkettiin popitellen Eris mukaan ottaen Mortoniin, jossa vähän popiteltiin Lord Estiä. Oli oikein muksa keikka, vaikka ne muutamat mannerlaatat tunki ja heilu ku missäki maanjäristyksessä. Saakeli tarttee olla niin dingelidongeli ja tunkee eteen. Yh. Äänentoistoki oli huono, mutta sentään Lord Est oli aito. Tänään olis tarkotus mennä uudestaan Mortonin tanssilattioille, kun Hanna täytti juuri 18 ja pitäähän sitä juhlistaa!

Ratsastamassa en oo käynyt. Viime maanantaina pidin Nuorisoklubissa heppajalkapalloa, joka meni tosi hienosti. Toivottavasti kaikilla oli hauskaa! Mulla ainakin oli niin hauskaa kuin vain pysty. Olin syöny siinä vaiheessa kymmenen tunnin aikana vain vanukkaan ja omenan. Tulin suoraan Suonenjoelta autokoulusta tallille. Yhdeksältä oltiin lähetty Kuopioon harjottelee kaupunkiajoa ja liukkaan kelin rataa. Ihan hauskaa oli, vaikka kaupungissa oli aika hurrrrjaaa kun oli liukastaki. Päivän päätteeksi pidettiin viimeset teoriatunnit. Tänään on joku kalenterin punainen päivä, eli Mennalassa ei oo tunteja. Koulukisat ois ollu, mutta jätin väliin tällä kertaa.

Sitten päivän muihin aiheisiin. Oon jo pitkään harmitellut pienen pääni sisällä, kun Swedish House Mafia lopettaa. Niiden viimenen kiertue starttaa iha justiisa (tai sit se on jo startanu) ja oon itkeny ku ei oo tullu ilmotusta, et ne tulis Suomeen keikalle. Mutta! Tänään bongasin senkin! Tänne on niin pakko päästä. Joulukuussa tulee Zomboy, Feed Me ja Pendulumin DJ settiki keikkailee, mut tää menee ehdottomasti kaiken eelle. Pendulumin oon nähny livenä ja kahdesti DJ settinä, muita noita mainitsemiani en vielä kertaakaan. Ne sentään on vielä elinvoimaisia systeemejä, toisin ku tää kuoleva.

Sittenpä eksyin youtubeen ja löysin muutamia helmiä viime kesän Weekend festivaaleilta Sebastian Ingrosson keikalta.


Kukaan mun kavereista ei ollu joraamassa mun kaa tuolla keikalla, kun Hurts esiinty samaan aikaan. Video on kuvattu teltan ulkopuolelta, ite mahuin sentää tonne telttaan. :D Huomioikaa, että porukka on tossa videon alussa siis kyykyssä, perseet takana olevien naamassa. Huikeeta.


Tais olla aika tiivis tunnelma tossa eessä, ite olin tuolla jossai puolivälissä. Meno oli mitä mainioin. Jos yks äijä saa tällasen keikan aikaan jo sillä et on tyyliin paikalla ja heiluttaa vähän käsiä, ni herran jestas kolme sit. _Must_to_see_. Kiva ku liputki on sen 80€. Kuka tulee mun mukaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti